Ποιά επανάσταση ρε Γιάννη;

Η γάτα μου έχει αφηνιάσει και τρέχει πάνω κάτω βγάζοντας γατίσιους ήχους, έχει φουσκοδεντριές λέω και μου το επιβεβαιώνει ο γάτος που γυρνοβολά έξω απο το παράθυρο. Η άνοιξη βλέπεις. Η μέρα είναι όπως την περίμενες καιρό τώρα… με λιακάδα να βγείς για καφέ και να φωτοσυνθέσεις με τις ώρες. Με μια μικρή βόλτα βλέπεις πως ότι και να γίνει ο Ελληναράς θα βγεί να πιεί τον καφέ του, το iPhone σε σχεδόν κάθε τραπεζάκι απο τις παρ’ ολίγων γεμάτες καφετέριες. Αναπόφευκτα η κουβέντα πηγαίνει στην οικονομική και ταξική κατάσταση της χώρας με συχνά παραδείγματα απο κοντινά μας πρόσωπα ή περιστατικά.

Το κεφάλι αρχίζει και ζορίζεται με όλα αυτά που ακούει, βλέπει, και σκέφτεται και αυτό που μου βγαίνει πιο αυθόρμητα από όλα είναι:
Ποια επανάσταση ρε Γιάννη; Μίλησα με ένα γνωστό που παίζαμε μπάλα παρέα στα φοιτητικά μου χρόνια και μου είπε πως περνάει σχολείο λέει για να γίνει ειδικός φρουρός και μαζί του άλλοι 749 ανεγκέφαλοι που σε 2 μηνάκια θα βγούν στους δρόμους και εσύ μου λές για επανάσταση;

Τυχαίο είναι που πριν τις εκλογές γίνονται οι προσλήψεις και μέχρι τον Ιούνη με τα νέα αγγούρια που έρχονται θα έχουμε 750 ακόμα μπατσάκια στο δρόμο; Τυχαίο είναι που ξεκίνησαν οι προεκλογικές προσλήψεις σε ΕΛΤΑ και δήμους; Με τα «μεγάλα κόμματα» να σφάζονται μεταξύ τους ότι το άλλο κόμμα έκανε περισσότερες προσλήψεις απο αυτούς;

Και να σου πώ κάτι; Δεν τα έχω με τους υπουργούς γιατί αυτοί κάνουν ότι μπορούν για να διατηρήσουν το υπάρχων σύστημα γιατί απο αυτό ζούνε, γιατί ξέρουν πως σε μια κοινωνία διαφορετικά δομημένη δεν έχουν κανένα λόγω ύπαρξης.

Με τον μαλάκα τα έχω που θα τρέξει να φιλήσει όποια κατουρημένη ποδιά βρεθεί πρώτη, να βολευτεί με μια οκτάμηνη σύμβαση και μετά βλέπουμε… Με την μαλάκω την γυναίκα του που του λέει να το κάνει γιατί που θα βρεί άλλη ευκαρια; Με την σκατόγρια την μάνα του που του είπε πως θα πεί και στην αδερφή της να ψηφίσει τον ευεργέτη τους για να «βολευτεί» το παιδί.

Με τα σάπια κεφάλια που πήγαν στα εκλογικά κέντρα του ΠΑΣΟΚ να δώσουν 2€ να ψηφίσουν τον Βενιζέλο μήπως και χάσει απο τον κανέναν, είτε επειδή είναι 800 χρονών, είτε επειδή του έταξε ο «Χ» Πασόκος Δήμαρχος απο την Άνω Ρούγα δούλειά με σύμβαση στην Κάτω Ρούγα. Αν είναι έτσι είμαστε για μέτρα αύριο, όχι τον Ιούνιο.

Με τον άλλο που μίλαγα πριν μερικές μέρες και μου έλεγε ότι τώρα με την κρίση θα πεί στον γιό του να ξενοικιάσει το σπίτι του και να πάει με την γυναίκα του να μείνουν όλοι μαζί για να αντέξουν οικονομικά. Γιατί ποτέ δεν σκέφτηκε να αντισταθεί, μονάχα τι μπορεί να κόψει απο τα έξοδα.

Με τη μάνα μου και τον πατέρα μου που μου έλεγαν «παιδί μου μην ασχολείσαι με αυτά» και μεγάλωναν παιδιά με σκυφτό το κεφάλι. Με έμενα που δεν έκανα πάντα αυτό που ήθελα για να είμαι «σωστός» και «όπως πρέπει».

Απομόνωση σε όλους όσους ρε, στο κάθε κολλημένο μυαλό, στον πρώην γνωστό μου και μελλοντικό μπάτσο, στον γείτονα τον πασόκο και εκείνον τον μετριοπαθή, σε αυτόν που σου λέει «και τι να κάνουμε;» και «δεν αλλάζουν τα πράγματα», σε αυτόν που έφαγε την φόλα με το εθνικό συμφέρον, σε όλους που φωνάζουν τους πολιτικούς προδότες και βγάζουνε τον κώλο τους απ’ εξω ενώ μόνο με μία λέξη τους μας λένε πιστεύουν σε αυτό το σύστημα.

Σκατά σε αυτό το σύστημα… που λέει και το τραγούδι….

όχι το παρακάτω, ένα άλλο

About Amik

Ξέρω ποτέ δεν σημαδεύουν στα πόδια, στο μυαλό είναι ο στόχος, το νου σου ε!
Gallery | This entry was posted in Ελλάδα, Ζωή and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

